×
לפעמים מסתכלים על הקנקן לפני שמסתכלים במה שיש בו

לפעמים מסתכלים על הקנקן לפני שמסתכלים במה שיש בו

מאת iThink - מנוע החיפוש לטכנולוגיה והיי-טק בישראל

קחו שני מוצרים. האחד של חברה ידועה ומוכרת והשני של אחת מרשתות השיווק. במחיר זהה, מרבית הצרכנים יעדיפו לקנות את המוצר של החברה הידועה. גם אם מחיר המוצר של החברה הידועה גבוה יותר, מרבית הצרכנים עדיין יעדיפו לרכוש את המוצר של החברה הידועה. זהו כוחו של המיתוג.
מיתוג העסק גורם ללקוח לבחור בך מבין כל האלטרנטיבות האחרות, גם אם הן דומות בטיבן ויקרות יותר.

"אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" היא אמרה ידועה וכנראה גם נכונה. אבל בעולם העסקי לפעמים מסתכלים על הקנקן לפני שמסתכלים במה שיש בו.
מיתוג עסק כולל עיצוב גראפי. עיצוב גראפי ייתן לעסק שלך אחידות בכל המדיות בהן אתה מפרסם  - גם במדיות הדיגיטליות כמו רשתות חברתיות שונות, אתר האינטרנט וגם במדיות אחרות כגון כרטיסי ביקור, השקית והאריזה של המוצר אותו אתה מוכר ולעיתים גם המשרד – כולם ישדרו אחידות. כך הלקוח יזכור את המוצר או השירות בצורה טובה יותר.

העיצוב הגרפי חכם יהיה מושפע משוק היעד של המוצר או השירות. למשל אם אתה מוכר את המוצר לקהל יעד צעיר יחסית אולי תרצה למתג אותו בצבעים חזקים, עם קריצה או רמיזה. קהל יעד עסקי יביא למיתוג סולידי יותר.
עיצוב גרפי חכם כולל התחשבות בתרבות אליה הוא פונה. עיצוב גרפי לסין למשל שונה מעיצוב גראפי לארה"ב. אם מדובר בפניה גלובלית יש לוודא כי העיצוב מתאים למדינות השונות אליהן אתם מתכוונים לפנות.