×
כתיבת תוכן מותאמת לקהל היעד

כתיבת תוכן מותאמת לקהל היעד

מאת iThink - מנוע החיפוש לטכנולוגיה והיי-טק בישראל

אם החלטתם לקחת כותב תוכן למדיות השונות בהן אתם פעילים – בין אם מדיות דיגיטליות כגון ניוזלטר ואתר אינטרנט, בין אם מדיות חברתיות או כל מדיה אחרת – חשוב שכותב התוכן יהיה מודע לקהל היעד הספציפי שלכם, למה מעניין את אותו קהל יעד ומה המטרה שלכם – שימור לקוחות קיימים, הבאת לקוחות חדשים שכבר מכירים את פעילותכם או הבאת קהל יעד חדש שאינו מכיר אתכם כלל.

נניח שאתם משרד אדריכלים ולקחתם כותב תוכן
קהל היעד שלכם הוא בנייני משרדים. ישנם משרדים הבנויים באופן ספייס, וישנם משרדים הבנויים חדרים-חדרים. ישנם לקוחות שהם משרדי ייעוץ וישנם לקוחות שהן חברות. לכן, כמו שתכנון השטח יהיה שונה בהתאם לצרכי הלקוח הספציפי כך גם כתיבת התוכן תהיה שונה בצורה משמעותית.

הגולש מחפש ערך מוסף.
הערך המוסף חייב להיות מותאם לו. בדוגמא שלנו, כותב התוכן ידע להתאים את התוכן לקהל הלקוחות הספציפי – למשל כזב שרוצה לבנות משרד חדש. אותם מעניין למשל האם למקם את חדר הישיבות לצד החלון הגדול עם הנוף המרהיב והעובדים יהיו בחדרים ללא חלון חיצוני או שחדר הישיבות ימוקם בחלק הפנימי ואילו העובדים יקבלו חדרים עם חלון ונוף.
המדיניות משתנה ממקום למקום בהתאם לצרכים השונים – למשרד עורכי דין תהיה בחירה שונה מלחברת היי טק. אם כותב התוכן מביא דילמה מעולם העבודה, ומציע קו מחשבה שיכול לעזור עם הדילמה – הרי שהוא הביא לגולש ערך מוסף אמיתי ולכם לקוח פוטנציאלי חדש.